قرنطینه


درمحدوده ی چشم تو گیرم

گیرم که بمانم

یا بمیرم


+با نگاهی به بیت شعر جناب نظری

بخون و ببین


حضرت مهدی(ع):
اَنَا خاتِمُ الأوصیاءِ وَ بی ‌یدفَعُ اللهُ البَلاءَ عَن اَهلی و شیعَتی.

من ختم‌کنندة راه اوصیا هستم و به وسیلة من خدا بلاها را از اهل بیت من و شیعیانم دفع می‌نماید.

(غیبت شیخ طوسی، ص ٢٤٦)

باشگاه خبرنگاران جوان


نظرات 3 + ارسال نظر
فانتزی جمعه 29 فروردین 1399 ساعت 01:01 http://Www.shappar.blogfa.com

عجب شاه بیتی:)



+ساعت کامنت قشنگی!

فاطمه پنج‌شنبه 28 فروردین 1399 ساعت 13:12

مخاطب منم؟

حتمااااااا

ivan چهارشنبه 27 فروردین 1399 ساعت 15:32

دیدم از دور بر افروخته سیمای تو را
خواندم از نرگس بیمار تو غمهای تو را

من که هرگز نگشودم به کسی چشم نیاز
دارم امروز به جان تو تمنای تو را

بخدا میکشدم حسرت این غم که چو شمع
نکنم گرم چرا خلوت شبهای تو را

گردش چشم سیه مست تو سرمستم کرد
به جهانی ندهم مستی صهبای تو را

در دلم مهر کسی خانه نکرده ست بیا
خانه خالیست نگه داشته ام جای تو را

سر ببالین نگذارم من شوریده مگر
تکیه گاه سر شورریده کنم پای تو را

همه سرگرم تماشای بهارند "کمال"
نفروشد به گل و لاله تماشای تو را

همتی که کنم به خیال تو گذر
بر سر قاف منست جای تو را

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد