کاش..


کاش اشکی

نشکند

شکفته شکرت را...



بخون




«پیامبرگرامی اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم»:
عُنوانُ صَحیفَةِ المُؤمِنِ حُبُّ عَلیِّ بنِ ابی‌طالب علیه‌السلام.سرلوحة پروندة هر مؤمن (در روز قیامت) دوستی و محبت علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام است.

(مستدرک حاکم، ج ٣، کنزالعمال، ج ١١، ص ٦١٥)

مسجدهدایت


نظرات 5 + ارسال نظر
ivan دوشنبه 10 مرداد 1401 ساعت 14:10

بی تو، مهتاب‌شبی، باز از آن کوچه گذشتم،

همه تن چشم شدم، خیره به دنبال تو گشتم،

شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم،

سلام خوبید؟ممنونم که به یادم بودید

شبنم دوشنبه 2 خرداد 1401 ساعت 15:55

سلام فاطمه گلی چطوری دختر چیکار میکنی خیلی وقت میام نیستی چه خبرا مزدوج شدی؟

عزیزززززم ببخشید
چطوری پیدات کنم

شبنم دوشنبه 17 آبان 1400 ساعت 16:55

چطوری دختر
چه خبرا خوبی خوشی هی ادرستو گم میکنم تو وب عرفان پیدا کردم

سلاااااام شبنمی کجاییییی؟
خوبی؟چند وقت نبودم.با گوشی هم نمی اومدم.سختم بودم
خدا خیرش بده
خودت کجایی

nana چهارشنبه 30 تیر 1400 ساعت 09:12

عزیزمممم

فرناز دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 ساعت 23:58 http://farnaz67.blog.ir/

سلاااااااااااااااااام فاطمه گلی مهربونم
خوبی آبجی
یادش بخیر یه موقعی باب راس چقدر مد بود منم سی دی شو خریده بودم

سلاممممممم فرناز جووون
خوبم خودت خوبی؟
اخییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد