قرنطینه


درمحدوده ی چشم تو گیرم

گیرم که بمانم

یا بمیرم



بخون و ببین


حضرت مهدی(ع):
اَنَا خاتِمُ الأوصیاءِ وَ بی ‌یدفَعُ اللهُ البَلاءَ عَن اَهلی و شیعَتی.

من ختم‌کنندة راه اوصیا هستم و به وسیلة من خدا بلاها را از اهل بیت من و شیعیانم دفع می‌نماید.

(غیبت شیخ طوسی، ص ٢٤٦)

باشگاه خبرنگاران جوان


قرنطینه


درمحدوده ی چشم تو گیرم

گیرم که بمانم

یا بمیرم


+با نگاهی به بیت شعر جناب نظری

بخون و ببین


حضرت مهدی(ع):
اَنَا خاتِمُ الأوصیاءِ وَ بی ‌یدفَعُ اللهُ البَلاءَ عَن اَهلی و شیعَتی.

من ختم‌کنندة راه اوصیا هستم و به وسیلة من خدا بلاها را از اهل بیت من و شیعیانم دفع می‌نماید.

(غیبت شیخ طوسی، ص ٢٤٦)

باشگاه خبرنگاران جوان


خودشیرینی

روی ترش کردن ندارد که .

               وقتی دلت شور زد ،

 خودشیرین باش!

 

طعم ها بیشتر ازین ها مزه دارند !!!

 

 

+جای فامیل دور خالی!

                                                  بهار 99تان با شادی و تندرستی                                         

*یادی از پست سوم بهمن1393...وبلاگ کابوس بلاگفا


 

پیامبر صلی الله علیه و آله : یا عَلیُّ لاتُشاوِر جَبانا فَإنَّهُ یُضَیِّقُ عَلَیکَ المَخرَجَ و لاتُشاوِرِ البَخیلَ فَإنَّهُ یَقصُرُ بِکَ عَن غایَتِکَ ولاتُشاوِر حَریصا فَإنَّهُ یُزَیِّنُ لَکَ شَرَها ؛

پیامبر صلی الله علیه و آله :اى على! با ترسو مشورت مکن ؛ زیرا راه حلّ مشکل را بر تو تنگ مى کند ، و با بخیل مشورت مکن ؛ زیرا تو را از هدف باز مى دارد ، و با حریص مشورت مکن ؛ زیرا آزمندى را در نظرت زینت مى دهد

علل الشرائع ، ص 559 .

کتابخانه احادیث شیعه