خُم غدیر



در خُمِ غدیر

شد دلپذیر

وقتی

عــــــــــــــــــــــــــــــــــلی(ع)

می شود امیر

بر جوان و پیر.


یارب!

این فضل را از ما مگیر!


بخون



عن جابر بن عبد الله الانصارى قال: سمعت‏رسول الله(صلی الله علیه و آله و سلم) یقول لعلى بن ابى طالب(علیه السلام):یا على! انت اخى و وصیى و وارثى‏وخلیفتى على‏امتى فى‏حیوتى و بعد وفاتى‏محبک محبى و مبغضک مبغضى‏و عدوک عدوى...

.امالى صدوق: 124، ح 5.

بیتوته


جابربن عبد الله انصارى مى‏گوید:
از رسول خدا(صلی الله علیه و آله و سلم) شنیدم که به على بن ابى طالب(علیه السلام) فرمودند:اى على، تو برادر و وصى و وارث و جانشین من در میان امت من در زمان حیات و بعد از مرگ منى. دوستدار تو دوستدار من و دشمن و کینه‏ توز تو دشمن من است.

 

چرا خب؟


تا حالا شده که از شدت دوری جستن از چیزی به خودش پناه ببرید؟



عذر تاخیر



* ظاهراً قالب وبلاگ بدون هماهنگی من توسط مدیریت  وب عوض شده.برای بقیه دوستان بلاگ اسکای هم همینطور شده؟

ببین


امام باقر علیه السلام : :

المؤمنُ أصْلَبُ مِن الجَبلِ، الجَبلُ یُسْتَقَلُّ مِنه، و المؤمنُ لا یُسْتَقَلُّ مِن دِینِه شَیءٌ؛

مؤمن از کوه سخت‏تر است. از کوه کم‏ مى ‏شود اما از دین‏ مؤمن چیزى‏ کاسته نمى‏ گردد.

الکافی : ۲ / ۲۴۱ / ۳۷.

کتابخانه احادیث شیعه