آآآه تا ماه


شب همه بی تو کار من شکوه به ماه کردنست

روز ستاره تا سحر تیره به آه کردنست

متن خبر که یک قلم بی تو سیاه شد جهان

حاشیه رفتنم دگر نامه سیاه کردنست

چون تو نه در مقابلی عکس تو پیش رونهیم

اینهم از آب و آینه خواهش ماه کردنست

نو گل نازنین من تا تو نگاه می کنی

لطف بهار عارفان در تو نگاه کردنست

ماه عباد تست و من با لب روزه دار ازین

قول و غزل نوشتنم بیم گناه کردنست

لیک چراغ ذوق هم این همه کشته داشتن

چشمه به گل گرفتن و ماه به چاه کردنست

غفلت کائنات را جنبش سایه ها همه

سجده به کاخ کبریا خواه نخواه کردنست

از غم خود بپرس کو با دل ما چه می کند

این هم اگر چه شکوه شحنه به شاه کردنست

عهد تو سایه و صبا گو بشکن که راه من

رو به حریم کعبه لطف اله کردنست

گاه به گاه پرسشی کن که زکات زندگی

پرسش حال دوستان گاه به گاه کردنست

بوسه تو به کام من کوه نورد تشنه را

کوزه آب زندگی توشه راه کردنست

خود برسان به شهریار ای که در این محیط غم

بی تو نفس کشیدنم عمر تباه کردنست

 



بخوان




امام مهدى علیه السلام : إنَّ اللّه َ مَعَنا ، فَلا فاقَةَ بِنا إلى غَیرِهِ و الحَقُّ مَعَنا فَلَن یُوحِشَنا مَن قَعَدَ عَنّا ؛ حدیث

امام مهدى علیه السلام :خدا با ما است و نیازمند دیگرى نیستیم . حق با ما است و باکى نیست که کسى از ما روى بگرداند .
الغیبة ، طوسى ، ص 285 .
وبسایت کتابخانه احادیث شیعه


نظرات 8 + ارسال نظر
قاصدک سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1398 ساعت 01:23

سلام فاطمه عزیز و مهربونم
قالب نو مبارک خانووووم
طاعات قبول التماس دعا
مرسی که پیشم میای عزیزدلممممممم

سلام قاصدک جان عزیزممنونم عزیز
طاعات و عبادات تو هم قبول عزیزجان
عزیزی

iva9 جمعه 13 اردیبهشت 1398 ساعت 20:13

مال من باش
باور کن هیشکی
اونقدری بهت نیاز نداره که من دارم!

ساحل آرام جمعه 13 اردیبهشت 1398 ساعت 20:01 http://sahelearam5.mihanblog.com

سلام فاطمه گلی
خوبی عزیزم؟
به به قالب نو مبارک اول فکر کردم اشتباه صفحه رو باز کردم
چه حدیث قشنگی

سلام ساحل جون عزیز.خوبم خودت چطوری؟
ممنونم.درست اومدیممنونم از نگاهت عزیزجان

فرناز جمعه 13 اردیبهشت 1398 ساعت 12:33 http://farnaz67.blog.ir/

سلام گلی خانوم
قالب نو مبارک
ممنون بابت حدیث و شعر زیبای شهریار
و همینطور ممون به خاطر مطلب جالبی که درباره زبان ارسال کردی

سلام فرناز جان
ممنونم خانوم.لطف داری
ممنونم از توجهت عزیزجان

حسن پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1398 ساعت 02:00

اینقدر تغییرات ندیدیم تا یهو تغییرات اساسی مشاهده کردیم
شعر زیباست و قالب زیباتر. شایدم برعکس گفتم


شگفتانه بود
در هر دو صورت ممنون از نگاهتون

فاطمه یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 ساعت 23:52

به به... قالب جدید و پست جدید و ...دو نخطه دی

جووون
ممنون

شبنم یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 ساعت 20:42

واقعا قشنگ بود حدیثبه دلم نشست

ممنون از نگاه قشنگت

شبنم یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 ساعت 20:40

عه قالب وبلاگ جدید مبارک
فکر کردم اشباه اومدم

نه عزیز
درست اومدی
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد