قند ک



یک بند بشو

دانه ی اسپند بشو

سخت است

ولی

کمی قند بشو!



بخون



قال علیه السلام: انه قال فی تفسیر قوله «وقفوهم انهم مسئولون » انه لا یجاوز قدما عبد حتی یسئل عن اربع: عن شبابه فیما ابلاه و عمره فیما افناه، و عن ماله من این جمعه،و فیما انفقه، و عن حبنا اهل البیت. (بحار، ج 44، ص 13-12)

امام حسن علیه السلام: در تفسیر آیه شریفه «وقفوهم انهم مسئولون » فرموده اند: به تحقیق «روز قیامت » هیچ بنده ای قدم از قدم برنمی دارد مگر اینکه نسبت به چهار چیز موردبازجوئی و پرسش قرار می گیرد:

1- از جوانی اش که در چه راهی مصرف نموده.

2- و از عمرش که در چه کاری آنرا بکار گرفته.

3- و از ثروتش که چگونه جمع و در چه راهی مصرف نموده.

پایگاه اطلاع رسانی حوزه

4- و از دوستی ما اهلبیت و خاندان پیامبرصلی الله علیه وآله وسلم.

نظرات 8 + ارسال نظر
قاصدک سه‌شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 16:12 http://delneveshte-ghasedak.mihanblog.com/

سلام فاطمه نازنینم
منو ببخش که خیلی وقته غایب بودم
تولدت مبارک اسفند ماهی مهربون
برسی به همه خواسته ها و آرزوهای قشنگت ان شاالله
سال نو هم پیشاپیش مبارک
از خدا برات روزهایی رو آرزو دارم که آرزوشونو داری
دوستت میدارم عزیزم

سلام قاصدک جانم
خواهش میکنم عزیزم.ممنونم از یادت
ممنونم از دعای خوبت دوستم
بهترین ها در سال98برایت اتفاق بیفته

حسن جمعه 24 اسفند 1397 ساعت 21:17

آپیدن در ایام پایانی سال ثوابی عظیم دارد

بله بله

شبنم پنج‌شنبه 16 اسفند 1397 ساعت 23:25

سلامت باشی
من که همیشه هستم
لطف داری شما

عزیز یییی

شبنم سه‌شنبه 14 اسفند 1397 ساعت 20:34

هر قندی به دل هر کسی نمیشینه
1همش در حال درس
2کار خاصی ندارم
3با کار در راه احتیاجات زندگی
4دوستشون دارم باشد که دوستمان بدارند

بعله
درود بر شبنم خانومی با رعایت کردنش

احوال خانوم؟ازین طرفا؟دلم تنگ شده بود

فاطمه شنبه 11 اسفند 1397 ساعت 17:51

تو خودت قند و نباتی! شکلاتی

جونممممم رفیق

iva9 جمعه 10 اسفند 1397 ساعت 20:11 http://pabpa.blogsky.com

Life is short, hug each other a little tighter

زندگى کوتاهه. همدیگه رو یکم محکمتر بغل کنید...♡

حسن جمعه 10 اسفند 1397 ساعت 08:58

پست پیشنهادی بعدی:
چگونه میتوان قند شد؟

خب توضیح بده برای ما
چقدر دست بالا می نویسی آخه
درسته که گفتن کم گوی و گزیده گوی چون در
دیگه نه در این حد



خو اون برمیگرده به تفاوت ادمها.هرکس یه جور قند میشه
حداقل هرکس واسه خودش شیرین باشه

iva9 جمعه 10 اسفند 1397 ساعت 07:31 http://pabpa.blogsky.com

LOVE is like WAR
Easy to start
Difficult to end
Impossible to forget

of course

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد