سیر در صفر

حُسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت


آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت


حافظ



تعزیت باد ایام سوگواری

 

               پیامبر اکرم(ص)

                            امام حسن(ع)

                                      امام رضا(ع)


بخون



قال علیه السلام: لا یغش العاقل من استنصحه.

(تحف العقول،مترجم،ص 239)

امام حسن علیه السلام فرمودند: خردمند کسی است که وقتی از او پندخواستند خیانت نکند.

پایگاه اطلاع رسانی حوزه

نظرات 6 + ارسال نظر

فوق العاده بود
سلام فاطمه خوبم به دوستی با تو افتخار میکنم واقعا
یه خانم نمونه ای با این پستهای نابت

سلام قاصدک جان عزیز
لطفت بی شماره خانومی.این رفاقت باعث خوشحالی منه

ممنون از نگاهت

فرناز شنبه 26 آبان 1397 ساعت 13:41 http://farnaz67.blog.ir/

به به چه حدیث زیبایی

ممنون از نگاهت

حسن پنج‌شنبه 17 آبان 1397 ساعت 21:08

درود خداوند بر شما
این لپ تاپ دفتر محل کار باعث شد به اشتباه بیفتم

تنظیمات سیستم بهم ریخته، یه کمی هم بی دقتی کردم
خوندم قال علی علیه السلام
پیش خودم گفتم متن عربی از امام علی گذاشته
یه حدیث دیگه هم از امام حسن!
حالا چرا یکی عربی و یکی فارسی
خلاصه تنظیم نبودن سیستم و هواس پرتی منجر به این سوتی شد
لبخند بزن هموطن

درود خدا هم بر شما
خواهش میکنم.پیش میاد
بله بله

ساحل آرام پنج‌شنبه 17 آبان 1397 ساعت 18:29 http://sahelearam5.mihanblog.com

منم تسلیت میگم عزیزم :(
+شبنم جوابتو دادم پایین :))

حسن پنج‌شنبه 17 آبان 1397 ساعت 12:25

ترجمه حدیث عربی؟؟؟
ثم ماذا؟

ترجمه داره که

شبنم چهارشنبه 16 آبان 1397 ساعت 02:11

ایام تسلیت
حدیث هم خیلی زیبا
واقعا هستن کسانی که ازشون راهنمایی میخوای میدونن ولیییییی عمدا نمیگن جواب درست رو بهت


واقعا کاربردیه. امان از بعضیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد