حساب مو

مو را که از ماست کشیدی ،

دیدی!

و من تنها پیچش آن را...

به باریکی همین مو است تفاوت ما !

 

ببین


*یادی از بلاگفا کابوس.اردیبهشت94


 

امام رضا علیه السلام : اِنَّما جُعِلَتِ الْجَماعَةُ لِئَلاّ یَکونَ الاِْخْلاصُ وَ التَّوْحیدُ وَ الاِْسْلامُ وَالْعِبادَةُ لِلّه اِلاّ ظاهِرا مَکْشوفا مَشْهورا؛علت تشریع نماز جماعت آن است که اخلاص، یکتاپرستى، تسلیم حق بودن وبندگى براى خداوند، آشکار و بى پرده و نمایان باشد. 

وسائل الشیعة، ج 5، ص 372، ح9



نظرات 7 + ارسال نظر
ساحل آرام پنج‌شنبه 17 آبان 1397 ساعت 18:28 http://sahelearam5.mihanblog.com

سلامبا اجازه ی فاطمه گلی
مرسی شبنم خوبمخواهش میکنم
من 13 اردیبهشت :دی
این آدرس:
http://sahelearam5.mihanblog.com/

سلام ساحل جونتولدت رو یادم بمونه

شبنم چهارشنبه 16 آبان 1397 ساعت 02:07

مرسی فاطمه جانمن فکر کنم فقط یادمه اسفند بودی چندمش رو یادم نیستساحل تولد خودت کی بود ؟

جان
احسنت.سوم بودم تولد ساحل هم نمیدونم.بیاد بگه منم بدونم

شبنم سه‌شنبه 15 آبان 1397 ساعت 10:06

دوم ابان

عهههه.من تا الان نمی دونستم
پساپس
تولدت مبارکبا سلامتی و تندرستی و شادکامی
دیگه ازین به بعد یادم بمونه ان شالله

شبنم دوشنبه 14 آبان 1397 ساعت 19:54

سلام ساحل دور
مرسی عزیزم خوبمخودت خوبی؟چه کارا میکنی؟راستی من آدرس وبتو ندارماگر ممکنه ادرستو بزار اینجا تچکر
ممنونم برای تبریک تولدممممچطور یادت بود

تولدت کی بود؟

ساحل آرام شنبه 5 آبان 1397 ساعت 19:59 http://sahelearam5.mihanblog.com

یاد بلاگفا بخیر
نقاشیا چه بامزن
با اجازت فاطمه گلیشبنم خوبی؟تولدت با تاخیر مبارک

واقعا بخیر
خیلییی
خواهش میکنم عزیز
کی بود؟؟؟؟؟

حسن چهارشنبه 2 آبان 1397 ساعت 08:40

شده عین پل صراط که میگن از مو باریک تره

عی بابا
خدا رحم کنه

شبنم سه‌شنبه 1 آبان 1397 ساعت 12:02

چه بی احساس بوده طرف

بعضیا اینطورین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد