نقطه

قرار

باشد یا

فرار؟

هوای بیرون قفس هم

تنگ است.


بخون و ببین


*دوستان!

مطالب "ببین و بخون" که در هرپست میگذارم لینک پیشنهادی من است.دوست داشتید ببینید.



امام رضا(ع):

امین‌ به‌ تو خیانت‌ نکرده‌ ( و نمى‌کند ) و لیکن‌ ( تو ) خائن‌ را امین‌ تصورنمودى‌

(تحف‌ العقول‌ ، ص‌ 466)

بیتوته

نظرات 7 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 31 مرداد 1397 ساعت 01:47

فرار و قرار فرقی نداره آسمون همه جا یه رنگه:(

حسن یکشنبه 28 مرداد 1397 ساعت 18:30

من تصمیم خودم رو گرفتم
فرار را بر قرار ترجیح میدم
هر چه بادا باد باد :|

پایدار باشین

سلام فاطمه گلی مهربون
چقدر خوشحالم از داشتن دوست و خواهر گلی مثل شما
ممنونم که پیشم اومدی نازننیم
وبت خیلی ساده و دلنشینه ... عین همین جمله : از دل برآید بردل نشیند عاااااالی

سلام زهرای عزیز
باعث خوشحالی منه داشتن این حس خوبت
منم همینطورممنونم از نظر لطفت عزیــــــــــــزلطف داری

اقلیما پنج‌شنبه 11 مرداد 1397 ساعت 06:38 http://yek-hesse-gharib.blog.ir

سلام فهیمه بانووو^_^
حال دل که خوب نباشه واقعا همه جا قفسه
حال دلتم که خوب باشه قفس هم بهشته

حال دلت خوب^_^

سلامممم خانوم جذاب
ممنونم عزیزدل تو هم همیشه روبراه

شبنم سه‌شنبه 9 مرداد 1397 ساعت 15:50

هستم که
اگر وبلاگو میگی که خیلی وقت بود خاک میخورد
دیگه گفتم حذفش کنم

بعله
دقیقا همون وبلاگ رو میگم
خو بودن یه راه ارتباطی خاک خورده بهتر از نبودنشه

تیموری دوشنبه 8 مرداد 1397 ساعت 12:25 https://www.pasargadmetal.com

باسلام
ازبیننده های طرفدار مطالب شما هستم،لطفا مقالات بیشتر به روز منتشر نمایید.
متشکرم
https://www.pasargadmetal.com

سلام
ممنونم از حُسن توجهتون
باعث خوشحالی من است.در حد توانم چشم

شبنم دوشنبه 8 مرداد 1397 ساعت 10:17

اصولا احساس ما نسبت به دنیای اطرافمون همون دنیایه که در خودمون داریم

اری
به بهههههههه شبنم خانومکجا تشریف بردی؟؟؟بیخبر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد