خسته نباشی

نخونده بریم پای سخته

سخت میشه،

خسته میشی

و

سوخته دل!







ببین و بخون


 حضرت محمّد (ص) :

برترین ایمان آن است که بدانی خداوند همه جا با توست

(کنزل العمال، 66)

بیتوته

نظرات 11 + ارسال نظر

سلام فاطمه خانوم
ممنون از حضورت
ان شاءالله قبول باشه وحاجت روابشی
موفق باشی

سلام الهام خانوم
ممنونم
ان شالله

فاطمه پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1397 ساعت 21:37

منم اول فکر کردم تخته است. خوشحالم خودم تنها نیستم

عی وای

شبنم پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1397 ساعت 17:46

بخون پس بخون که سوخته دل نشوی

چشم چشم

اقلیما چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 11:23 http://yek-hesse-gharib.blog.ir

سلام
خوش اومدم
عاقا فک کردم نخونده بریم پای تخته رو اشتباه نوشتی بریم پای سخته
که از کامنتا متوجه شدم اشتباه میکنم و فهیمه خانوم منظورشون همون سخته بوده

به به به سلام خانوم جذاب
خیلی خوش اومدی
بله بله همون سخته است.درسته

حسن سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت 20:26

دَیروز میخواستم دعوات کنم

منتها دیدم یه بزرگوار دیگری شما رو دعوا کرده دیگه بی خیال شدم

بابا خب چرا اینقدر مبهم می نویسی آخه؟
به فکر ما ها هم باش آخه

عی وای من

نه که خودم به کشف ابهامات علاقه دارم،دستم به مبهم گویی میره
چشم.سعی میکنم واضح تر بنویسم

سما سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت 11:42

خوبه متوجه میشم یه چیزی توی نوشته هاته وقتی تکرار میکنی یه کلمه رو توی یه جمله :)
جذابه :))

جانم.نفرمایید.
نظر لطفته

حسن یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 ساعت 19:14

توضیح اینکه فقط از کلمه ی آخر یاد اون شعر افتادم

خیلی هم خوب

حسن یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 ساعت 19:13

نا خودآگاه یاد رهی معیری عزیز افتادم:

همچو نی می نالم از سودای دل
آتشی در سینه دارم جای دل

من که با هر داغ پیدا ساختم
سوختم از داغ نا پیدای دل

همچو موجم یک نفس آرام نیست
بسکه طوفان زا بود دریای دل

دل اگر از من گریزد وای من
غم اگر از دل گریزد وای دل

ما ز رسوایی بلند آوازه ایم
نامور شد هر که شد رسوای دل

خانه مور است و منزلگاه بوم
آسمان با همت والای دل

گنج منعم خرمن سیم و زر است
گنج عاشق گوهر یکتای دل

در میان اشک نومیدی رهی
خندم از امیدواریهای دل

سما شنبه 22 اردیبهشت 1397 ساعت 19:11

سه ساعت دارم فکر میکنم چی نوشتی:))
مگه میخوای بری کار سختی انجام بدی ؟
:)


ببخشید بازم مبهم بود
سخته یعنی آزمون و امتحان
کلا گفتم اگر اماده نباشی و نخونده باشی بری پای هر ازمونی
مسلما برات سخت میشه و خسته میشی و از نتیجه اش غمگین
اول اینکه یه واج ارایی و شبه اشتقاق بود بین کلمات و دوم اینکه کلا گفتم .نه فقط خودم

فاطمه پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1397 ساعت 20:28

تو کنار منی نمی ترسه دلم...حدیث:)

جان

nana پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1397 ساعت 03:31

سلام
خستـــــــــه نبــــــــاشی
پست قبلی رودیدم....یاددوران دبیرستانم افتادم
یه شعری بوددبیرمون خواسته بودحفظ کنیم
واژه ی مشک وایناهم داشت....
این نبود...فک کنم نفس بادصبامشک فشان خواهدشد...
یاشایدم همین....
ازهمین جایک خسته نباشیددیگه هم بگم
خستــــــــه نباشی سرنوشت!!!!

سلام
ممنون.تو هم
حفظ کرده بودی؟
خسته نباشی نانا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد