رضای تو

تاب بنفشه می‌دهد طره مشک سای تو

پرده غنچه می‌درد خنده دلگشای تو

ای گل خوش نسیم من بلبل خویش را مسوز

کز سر صدق می‌کند شب همه شب دعای تو

من که ملول گشتمی از نفس فرشتگان

قال و مقال عالمی می‌کشم از برای تو

دولت عشق بین که چون از سر فقر و افتخار

گوشه تاج سلطنت می‌شکند گدای تو

خرقه زهد و جام می گر چه نه درخور همند

این همه نقش می‌زنم از جهت رضای تو

شور شراب عشق تو آن نفسم رود ز سر

کاین سر پرهوس شود خاک در سرای تو

شاه‌نشین چشم من تکیه گه خیال توست

جای دعاست شاه من بی تو مباد جای تو

خوش چمنیست عارضت خاصه که در بهار حسن

حافظ خوش کلام شد مرغ سخنسرای تو


بخون



امام مهدى علیه السلام :براى تعجیل در فرج بسیار دعا کنید ، که فرج من فرج شما نیز هست .


. کمال الدّین ، ص 485 .
وبسایت کتابخانه احادیث شیعه

نظرات 11 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز
طاعات وعباداتتون قبول
راستش ختم قرآن برگزار کردیم در وبلاگ
هرجزءی که بخواین رومیتونین بخونین
اگه خواستید میتونید شرکت کنید
التماس دعا
موفق باشید

سلام

nana یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 02:59

سلام
خوبی؟سلامتی

اووووخی....حداقل خاطرجمعمم توهستیااااا

یعنی دوستام هیچکدوم نیستنا....همه خیلی وخته بروزنشدن

بااسترس واردوبلاگامیشم....

ترس ازدست دادن....بدترین ترس تودنیایت

مرسی که هستی

وااااای ببین کی اومده؟
سلام نانا.خوبی؟کجایی؟
دلم تنگ شده بود واست
جانم.دلت همیشه گرم
بازم بیایی ها

گلاره خانوم چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 00:48 http://ehsasedeltangi-73.blogfa.com/

سلام علیکم بانو جان :)

عیدت مبارککککککک:)

علیک سلام خانوم

عید شما هم مبارک

فرناز سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1397 ساعت 23:11 http://farnaz67.blogfa.com/

عیدت مبارک فاطمه گلی مهربون

عید شما هم مبارک فرنازجان

ساحل آرام سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1397 ساعت 14:40

سلام عیدت مبارک

بههههههههههههههههههههه
سلام ساحل جان
عید شما هم مبارک

فاطمه دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 ساعت 16:07

نظر من چرا خالی اومده

همون

شبنم دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 ساعت 10:33

فاطمه اینستا تو داری؟
اینستا زدم اگر دوستداشتی آدرستو برام بزار یادم رفته

اومدم ادرس دادم

حسن یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 19:01

جا داشت حافظ این بیت سعدی رو هم کِش می رفت و آخرش اضافه میکرد

چرخ شنید ناله‌ام گفت منال سعدیا
کآه تو تیره می‌کند آینه جمال من

شما اضافه کردی دیگه

..به به

سما یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 15:53

سلام
خییلی خوب بود خوندم

سلام خواهر
ممنون از نگاهت

فاطمه یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 12:44

شبنم یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 12:40

فال حافظ گرفتی؟
تقبل الله

نه بابا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد