فصل تو


می‌روم بی‌دل و بی یار و یقیـن می‌دانم

که من بی‌دل بی یار و نه مرد سفرم...

سعدی


 روزها گم میشوند.ماهها به تقویم نمی مانند.فصلها سراغت را می گیرند.توهستی؟

پاییز زمستانی تون قشنگ!


بخون


 امام حسین علیه السلام می فرمایند:


بخیل کسی است که از سلام کردن بخل ورزد (سلام نکند).

(تحف العقول/ 248)

وبسایت اوینی

نظرات 7 + ارسال نظر
nana سه‌شنبه 2 آبان 1396 ساعت 00:58

Slm

چطوری؟خوفی؟دلم یه ذره شده ها

نگین نانانامرده.....خیلی دلتنگم

سلامممممممممممممم

ببین کی اومده؟خوبی عزیزم؟
چه نامردی!میدونم
منم دلم خیلی تنگ شده بودخوبی؟

حسن دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 21:07

بله بله
خیلی وقت بود که نبودم
مهم حالِ افراد است

امید که خوب باشی

صدالبته

حسن جمعه 28 مهر 1396 ساعت 18:43

پاسخ به سوال شما:
خانوم اجازه! من هستم

آفرین

چندوقته نیستی

علیرضا چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 08:52

سلام سلام بعدشم مگه هوا سرده

علیک سلام

اون موقع سرد بود

یک خبرنگار دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 23:27 http://soozhenegar.ir/

ایام به کام ... :)

...

به به .ممنونم عزیزروزگار شما هم عالی

شبنم دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 19:35

سلاااااام:))
پاییز زمستانی؟0_o
برف دارین؟:0

سلام بر شبنم خانوم
اون موقع هوا خیلی سرد شده بود

سما یکشنبه 16 مهر 1396 ساعت 14:06

سلام عشقم

به به سلام سمابانو
خوبی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد