من و ماه

یلدا؛

تولد لحظه های ماهتابی،

وقتی که ماه ، لحظه ای در رفتن مردد است..


...یلداتون خاطره انگیز

:)



امام جواد - علیه السلام - فرمود: تواضع و فروتنی زینت بخش حسب و شرف، فصاحت زینت بخش کلام، عدالت زینت بخش ایمان و اعتقادات، وقار و ادب زینت بخش اعمال و عبادات; و دقّت در ضبط و حفظ آن، زینت بخش نقل روایت و سخن می باشد.

«کشف الغمّة، ج 2، ص 347»

بیتوته

 ببین:


http://www.persianv.com/gardeshgari/view/011848.php

نظرات 7 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 14:30

حسن با من بود:| ما زیادی مدرن باهم حرف میزنیم! خخخخخ

میگه این عکسه رو که گذاشتی یه سال با یکی از دوستان رفتیم:)) یعنی حدسم درست بود که رفتم :))

بعله. می بینم
آفرین به داداشت.آفرین به حدست

دهه شصتی چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 07:34

نه باااااااااووووووو
با آبجی خودم بودم

آهااااااااااااا
الان متوجه شدم

دهه شصتی سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 21:34

آهیا آبجی آبجی آبجی

مگه یادت نیه؟
با غلام رفنه بودیم اون سال

---
آبجی یادش نیه؛ رفتیم

چی؟
کی؟

فاطمه سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 01:53

یلدای شمام خاطره انگیز:-*

وای چقدر خوشگله. فکر میکنم من رفتم:) دقیق یادم نیس:|

ممنونم عزیز
من که فقط عکسش رو دیدم

ساحل آرام سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 00:22 http://www.sahelearam5.mihanblog.com

یلدا مبارک عزیزم
خوبی؟ببخشید چند وقت نتونستم سر بزنم

به به ساحل جان
بر توهمعزیزی

شبنم دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 23:18

یلدات مبارک
کاش میشد کل ایران رو گشت :)

وبر تو هم
خوب میشه خوب

آرشید دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 15:26 http://arshidart.blog.ir/

قدیمترها ...
که هنوز ساعتی در کار نبود
طولانی ترین شب سال نام گرفته از موی تو بود ...
و امروز همه میدانند ...
که یلدا
درازای بافه ی گیسوی توست .

سلام . زیبا بود سپاس

..میزان دقایق حال..

سلام
ممنون از لطفتون:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد