گفتم غم تو د ارم

    به گفتن های من

                            غم   تو     سرمایه شد

      به گفتن های تو

                           دل من   آسوده شد

    ماه شدی  که

                         برآیی از غروبم

            به تمدید تو

                      حس من پیچیده شد


..روز حافظ...



امام حسین علیه السلام ـ در دعاى روز عرفه ـ : این تویى که اغیار را از دل هاى دوستانت زدودى ... و چون جهان ها آنها را وحشت زده کند ، تو همدم آنانى .

إقبال الأعمال : 349 .
کتابخانه احادیث شیعه

نظرات 3 + ارسال نظر
دهه شصتی جمعه 24 مهر 1394 ساعت 13:02 http://khaterat1365.blogfa.com/

سلام علیکم و رحمت الله و برکاته

علیکم السلام و رحمت الله
خوبین؟

فاطمه پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 15:54

بسیار زیبا. روز حافظ یعنی چی؟

ممنون
روز بزرگداشت حافظ

ساحل آرام دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 01:07 http://sahelearam5.mihanblog.com

این شعرم تو گفتی؟خیلی خوب بوود
روز حافظ هم مبارک :)
عددای کامنت دونی چرا با من مشکل دارن؟کلا باید چند بار بزنم

شعر که...مسجع بهتره.ممنونم

جداً؟ اگه بدونن که شمایید، اصلا باید بِرَند کنار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد