خاکی

همینیم

   آدمی از جنس خاک

                     بر روی زمین خاکی

از خاک برخاسته

و بر خاک نشسته


خاکی که باشیم زیباتریم...


یا ابوتراب !



+ببین


حضرت علی(ع):هر تازه واردی در محیط نامأنوس، حیرت زده میشود، برای آرامش خاطر، سخن خود را به سلام آغاز کنید.

غررالحکم ، ص579

وب حدیث


نظرات 6 + ارسال نظر
دهه شصتی شنبه 6 تیر 1394 ساعت 19:08

اینو از کجا پیدا کردی؟ منظورم بلاگ اسکای می باشد
دو هفته پیش ، توی ذهنم اومد که یه وب دیگه رفته باشی، سرچ کردم کابوس منتها چیزی پیدا نکردم!

شرط اپلود عکس در پیکوفایل, ساختن وب در بلاگ اسکای بود که همون موقع ساختم.ولی استفاده نکردم تا الان...
ولی کمتر از دوهفته هست که اومدما
:)

ساحل آرام شنبه 6 تیر 1394 ساعت 11:05 http://sahelearam5.mihanblog.com

عزیزم من یه وب زدم آدرسشو گذاشتم :)
تو همینجا میمونی یا برمیگردی وب قبلیت؟

اومدم عزیز:)

فعلا صبر میکنم تا اگه بلاگفا بهتر بشه

امیر شنبه 6 تیر 1394 ساعت 09:05 http://niimkat.blogfa.com

آخی

دیگه...


خوبین؟

دهه شصتی جمعه 5 تیر 1394 ساعت 16:30

همون دو هفته اول که قرار بود بلاگفا برگرده، اینقدر اتفاقا افتاد که حد نداشت! خیلی کم یادمه از اون ماجراها!
راستی یه سوال یهیویی به ذهنک رسید: چرا اینجا پیام خصوصی نداره؟


حالا وقتی آپ کردم، همه می بینن که به بلاگفا میگم خودت کاری کردی که بریم سراغ ایمیل و تلفن دوستان مجازیمون :)

عجب...
تو لینک "تماس با من" تقریبا همون خاصیت رو داره

شاید تهدید کارسازی باشه.موفق باشید

خانوم سین جمعه 5 تیر 1394 ساعت 01:12

فاطمه جانم عزیزم:))
سلام بانو ...چقدر خوبه تونستم پیداتون کنم ولی کاش میامدی بیان همه اونجان...خوبی؟ دلم واقعا تنگ شده بود.

سلام خانوم سین عزیز:))
خوبی؟خوبم:)منم همینطور عزیز

خووو اخه این ادرس رو قبلا برای پیکو ثبت کرده بودم. اومدم همینجا:)))

دهه شصتی پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 20:20

سلام
الحمدلله

هفته های عجیبی را پشت سر گذاشتم
توی وب خودم فعلا جواب نمیدم تا یکی دو روز بشینم و فایلهای اسفند ماه به بعد را مرتب کنم بعد راش بندازم
چون اگه آپ کنم از اسفند 92 به بعدم می پره!!!

سلام:)
خداروشکر

خیر باشه...:) منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد