به سمتِ..؟

یه معنی هایی همچین سابقه خوبی تو ذهنمون نداره

اسمشون که بیاد میشن امتیاز منفی

اما میشه گاهی توی ذهنمون دست ببریم

درجه اش رو بالا پایین کنیم

بلکه امتیاز مثبت بشن

هنوز هم تو همون محدوده مفهوم هستن ها

اما خب

بهترن

حتی شاید هم واجب اند


مثل ترس...احتیاط

یا حتی

حسادت...غبطه

یا..؟


بخون و ببین


امام باقر(ع) از رسول اکرم (ص) حدیث کرده است که : اسلام دین محکم و قوی خداوند است ، راه مستقیم آن را با مدارا بپیمایید و تندروی ننمائید.

الحدیث جلد 1 صفحه 92

 بیتوته

نظرات 6 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 28 فروردین 1397 ساعت 00:59

امشب که مخم تعطیله همش به موردهای فلسفی برمیخورمنمیدونم:))

جانم

حسن یکشنبه 27 اسفند 1396 ساعت 19:15

اون «ببین» رو دیدم. صرفا جهت اطلاع

جالب بود؛ دشت گل زیبایی بود

آفرین

بله بله

حسن سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 13:03

بی پولی هم شاملش میشه؟
هرجور حساب می کنم نمیشه مقبت بهش نگاه کرد

خب من برم دنبال کشف بقیه چیزهای از همین قبیل


+ چیزایی شما گفتی عالیه؛ میشه از جنبه مثبت بهش نگاه کرد
گاهی از این خصلت های منفی دارم البته در زمینه های مثبت

اره خب
موید باشی مهندس!

+ممنون از توجهتون
روزافزون

شبنم سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 09:48

این امام زاده هاشم رو من رفتم یادش بخیر در مسیر مشهد رفتنمون بود

عه.چه باحال
توفیق مجدد

سما سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 01:15

مگه احتیاط منفیه؟؟

ترس منفیه دیگه

سما دوشنبه 21 اسفند 1396 ساعت 16:31

اعتماد هم جزوشونه؟؟
اطمینان ؟؟
فرق دارن باهم

کدومشون منفیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد