باز آرمش

آنکه از جان دوست‌تر می‌دارمش

او مرا بگذاشت، من نگذارمش

دل بدو دادم ز من رنجید و رفت

می‌دهم جان تا مگر باز آرمش

آنکه در خون دل من میرود

من چو چشم خویشتن می‌دارمش

قالبی بی‌روح دارم می‌برم

تا به خاک کوی او بسپارمش

می‌دهم جان روز و شب در کار دوست

گو مران از پیش اگر در کارمش

روی در پای تو می‌مالم مرنج

گر به روی سخت می‌آزارمش

گر چه رویش داد بر بادم چو زلف

همچنان جانب نگه می‌دارمش

هیچ رحمی نیست بر بیمار خویش

آن طبیبی را که من بیمارمش

گرچه او یار منست من یار او

من نمی‌یارم که گویم یارمش

با دل خود گفتم او را چیستی؟

گفت سلمان او گل و من خارمش

 
سلمان ساوجی

اعیاد شعبانیه خجسته..

ببین


امام سجاد(ع):

 بهترین گشایندۀ کارها، راستی و بهترین پایان برندۀ آن، وفاداری است.

 وب احادیث شیعه

بحارالأنوار، ج 75، ص 161

نظرات 6 + ارسال نظر
ساحل آرام شنبه 23 اردیبهشت 1396 ساعت 01:09 http://sahelearam5.mihanblog.com

عیدت مبارک عزیزم

ممنونمعید تو هم مبارک

فاطمه جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 13:41

نیمه شعبان مبارک

به به .بر شما هم مبارک

شبنم چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 11:32

به چه عشقولانه اس شعرش
عیدت مبارک فاطمه جان


ممنونم شبنم جون.عید تو هم مبارک

سما دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 ساعت 14:09

به کولر آبی عاره:)))

عه...

+

ساحل آرام جمعه 15 اردیبهشت 1396 ساعت 15:22 http://sahelearam5.mihanblog.com

مبارک

ممنونم .بر شما هم مبارک

+نتونستم واست کامنت بدم

سما جمعه 15 اردیبهشت 1396 ساعت 00:05

آخ کولر طبیعی میچسبه
من کولر دوس ندارم اصن دماغم کیپ میشه

موافقم

شاید بهش حساسیت داری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد