عاقبت فهمیدم

گوش و گوشت

منبر و منبع

..

تا وقتی مدرسه نرفتم و متوجه نشدم

فکر میکردم هرکدومهاشون یکی اند.حالا چه جوری بفهمیم کجا منظور کدومه واسم سوال بود

البته یه جفت کلمه دیگه هم بود که همینطور بودند

یادم رفته


برای شما هم اینطوری شده بود؟اگه بله، بگید



بخون



امام باقر علیه السلام :حسرت مندترین مردم در روز قیامت ، بنده اى است که سخن از عدالت گوید و با دیگران خلاف آن عمل کند .


. بحار الأنوار ، ج 78 ، ص 179 .
وب کتابخانه احادیث شیعه

نظرات 8 + ارسال نظر
حسن جمعه 21 آبان 1395 ساعت 17:30

کدام جک؟

دقیق یادم نیست.همونکه مولوی و مولانا رو دونفر حساب میکنند

+حق داشتی

حسن پنج‌شنبه 20 آبان 1395 ساعت 23:04

مولوی و مولانا
ینی با روان آدم بازی می کنه این دوتا کلمه


یاد جوکش افتادم

ساحل آرام چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 18:39 http://sahelearam5.mihanblog.com

من یادم نمیاد

بیشتر تلاش کن
کوجایی؟

یک خبرنگار چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 01:45 http://soozhenegar.blogfa.com/

سلام،
دنیای بچگی پُر از این خیالات بود ...

...

سلام

پر...

فاطمه دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت 10:33

فراوون... اما یادم نمیاد کلمه ها رو...

اوووو..
فکر کنم درد مشترک همه است.فکر کن شاید یادت بیاد

سما پنج‌شنبه 13 آبان 1395 ساعت 17:21

برای منم شده ها ولی یادم نیس
تنها چیزی که یادمه متوقف هست که توی اجتماعی فک کنم درس آقای هاشمی بود میخوندیم!
سر کلاس با یه چیز دیگه قاطی کردم متوقع خدایا خوندم یه همچین چیزی!!

درد مشترک داریم

شبنم پنج‌شنبه 13 آبان 1395 ساعت 14:37

ولادت هم مبارک:)

مبارک

شبنم پنج‌شنبه 13 آبان 1395 ساعت 10:00

عاشق هوشتم :)))
من فرق بین زمانهای فارسی رونمیدونستم :))یعنی متوجه نمیشدم که زمان استمراری چه فرقی با ماضی نقلی داره :))))))))

خووو کوچیک بودم.
نکات شما علمی بوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد