رفت و آمد

گاهی

باید به راه رفت

گاهی

به راه آمد




امام حسین(ع):


بى گمان شیعیان ما، دل هایشان از هر خیانت، کینه، و فریبکارى پاک است.

بحارالأنوار، ج 68، ص 156، ح 11

وب کتابخانه احادیث شیعه 

بخون:

http://aftabnews.ir/fa/news/351534


نظرات 6 + ارسال نظر
دهه شصتی دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 22:07

منظورم بیراهه ایست که میان بُر باشه

بله

جنیفر دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 19:33 http://davat-b-tanhaee.mihanblog.com

نیمشب همدم من دیده گریان من است
ناله مرغ شب از حال پریشان من است
خنده ها برلب من بود و کس آگاه نشد
زین همه درد خموشانه که بر جان منست
قافل از حق شدم و قافله عمر گذشت
ناله ام زمزمه روح پریشان منست
در بر عشق بسی دم زدم از رتبت عقل
گفت خاموش که او طفل دبستان من است مهدی سهیلی

دهه شصتی دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 17:52

گاهی هم باید به بیراهه رفت یا از بیراهه رفت

به بیراهه که بدِ
حالا " از" رو میشه گفت

فاطمه دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 14:59

با این حساب دایما در حال به راه اومدنم

زندگیت وفق مراد

شبنم یکشنبه 9 اسفند 1394 ساعت 22:45

به نظرم هر دو گزینه یکیه
عه خراب شد لینک !
چه جالب !فقط تبدیلش نکنه به فورمول فیزیک ما موافقیم
کاش شیعه باشیم :)

نه عزیز.
کسی که به راه رفت منظور هدایت شدن ، کسی که به راه آمد یه جورکوتاه آمدن ه(البته اگه اون "به" رو نبینیم)
هووووم
+موافقم.همراه با شیمی
+امیدوار باشیم

فاطمه یکشنبه 9 اسفند 1394 ساعت 15:39

من که نه میرم نه میام:|

گاهی هم باید به راه بیایی
شنیدی میگن" با فلان موضوع یا فلان کس راه اومد"؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد