رنگ ی

آب ی

صورت ی

خاکستر ی

قهوه ای

نارنج ی

سورمه ای

مشک ی

در دنیای رنگی رنگی ما، نام رنگها قراری بوده است بین ما از شباهتشان به مصداق اولیه شان

اما گاهی این اشیا هستند که از رنگها نام میگیرند

سبز ه

زرد ه

سیاه ه


اینکه تاثیر بگیری یا بگذاری

انتخاب سختی است؟



ببین


قالَ الاْمامُ الباقر (عَلَیْه السلام): إنَّ أعْمالَ الْعِبادِ تُعْرَضُ عَلى نَبیِّکُمْ کُلَّ عَشیَّةِ خَمیس، فَلْیَسْتَحِ أحَدُکُمْ أنْ یُعْرِضَ عَلى نَبیِّهِ الْعَمَلَ الْقَبیح.

فرمودند: همانا تمام کارها و حرکات بندگان در هر شب جمعه بر پیغمبر اسلام عرضه مى گردد، پس حیاء کنید از این که عمل زشت شما را نزد پیغمبرتان ارائه دهند.


- وسائل الشّیعه: ج 11، ص 391.

باشگاه خبرنگاران جوان


نظرات 9 + ارسال نظر
حسن شنبه 28 مهر 1397 ساعت 08:21

بیان راز موفقیت منوط به دریافت جایزه می باشد
گفتم یه چیزی گروگان بگیرم

پس گروکشیه

شبنم جمعه 27 مهر 1397 ساعت 23:10

تو لباسامم
خونه ام دیگه ...گاهی میرم ایروبیک...بعضی روزام کلاس آرایش...بقیشم مطالعه میکنم...
خودت چه کارا میکنی ؟

عجببببب
چه پروپیمون
منم هستم...خونه داری..گاهی شیرینی پزی..گاهی مطالعه..

شبنم جمعه 27 مهر 1397 ساعت 15:42

سلام علیکم فاطمه گلی خانوم
رنگ ها نباشن زندگی بی روحه
در کنار هم خوشگلنزندگیت پر از رنگ های شاد

به به درود و سلام بر شبنم خانومیکجایی؟
صددرصد
ممنونم عزززیز.برای تو هم

حسن جمعه 27 مهر 1397 ساعت 00:11

عی بابا
سوم هم که شدم

اصلا من و این همه توفیقات و شانس محاله

یه کمی از راز موفقیتتون رو میگین به ما؟

فاطمه سه‌شنبه 24 مهر 1397 ساعت 01:25

خواهربرادر به فکر جایزه اول شدنن

ماشالله دارن

اقلیما دوشنبه 23 مهر 1397 ساعت 18:43 http://yek-hesse-gharib.blog.ir

بله انتخاب سختی است

حدیثتم خوندم از اعمالم شرمنده شدم

همینطوره
با عنایتشون سربلند باشیم

حسن دوشنبه 23 مهر 1397 ساعت 15:43

عنایات خاصه خداوند مشمول من شده
مقام دوم رو نیز خودم کردم
دیگه واجب الجایزه شدم

عنایات خداوند مستدام
به تنهایی این مقامات رو کسب کردن کم چیزی نیست
بله خب.کو جایزه؟!

حسن شنبه 21 مهر 1397 ساعت 22:58

اینا رو بی خیال
مهم اینه که اول شدم
جایزه بده بانو

درود
همین رسیدن به این مقام کم جایزه ای نیست

حسن شنبه 21 مهر 1397 ساعت 21:29

بسته به مقتضیات زمان داره

100درصد
منظور کلی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد