آب و آتش

ای یوسف خوش نام ما خوش می‌روی بر بام ما

ای درشکسته جام ما ای بردریده دام ما

ای نور ما ای سور ما ای دولت منصور ما

جوشی بنه در شور ما تا می شود انگور ما

ای دلبر و مقصود ما ای قبله و معبود ما

آتش زدی در عود ما نظاره کن در دود ما

ای یار ما عیار ما دام دل خمار ما

پا وامکش از کار ما بستان گرو دستار ما

در گل بمانده پای دل جان می‌دهم چه جای دل

وز آتش سودای دل ای وای دل ای وای ما


مولانا

 




امام على علیه السلام :عادلانه ترین روش این است که با مردم آن گونه رفتار کنى که دوست دارى با تو چنان باشند .

غررالحکم و دررالکلم ، ح 3170 .
وب کتابخانه احادیث شیعه
نظرات 4 + ارسال نظر
شبنم پنج‌شنبه 28 دی 1396 ساعت 13:35

یوسف گم گشته کی باز آید به کنعان
چه جاشمعی جالبی
والا من راضی ام با هام همین مثل خودم رفتار بشه

به به شبنمی
هعی..

دیدیش؟
جان جان

سما چهارشنبه 27 دی 1396 ساعت 11:01

بلی منو شما نداریم که سپاس
منم گفتم چون ارتباطمون دلیه خوب شد با وجود مشکلات من لااقل شما گذاشتید

خواهش میکنم
حتما.

سما سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 20:47

وبلاگم اصن نمیاد بالا!!!:((
من میخواستم یه شعری دررابطه با بوی یوسف بنویسم

عههه.گفتی

ارتباط دلیه دیگهحالا من از خود یوسف شعر گذاشتم.من و شما نداریم

فاطمه سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 12:56

اول؟

بلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد