بچرخ

چرخ، دایره و مدوّر ...

گویا باید باور کرد که دنیا بر مدارِ چرخ رسم شده.

هر پدیده ای، هر اتفاقی، هر ماجرایی می چرخد و می رسد به نقطه آغاز.

همین بارانی که این روزها را تر کرده، می چرخد. ابری که می بارد. بارانی که می ریزد و بخار ی که می رود و می چرخد...

و من به این فکر می کنم که دعا هم می چرخد. خواسته ای که می گویی و می رود. خدایی که می شنود و می دهد. سپاسی که افزون می کند نعمتی را...

* همه باران جاری نمی شود یا فرو نمی رود. همه آبها بخار نمی شود و بالا نمی رود!!!

مثل دعا...


**یادی از گذشته

یکی از پستهای فروردین94بلاگفا


بخون و ببین


پیامبر اکرم(ص):

دو چیز را خداوند در این جهان کیفر میدهد : تعدی ، و ناسپاسی پدر و مادر .


نهج الفصاحه ص 165 ، ح 58.

پایگاه اوینی

نظرات 10 + ارسال نظر
حسن سه‌شنبه 28 دی 1395 ساعت 12:45

در ادامه کامنت قبلی: و همچنین معارف اسلامی

بله بله

حسن سه‌شنبه 28 دی 1395 ساعت 12:44

در این پست جغرافیا و ادبیات و ریاضیات و البته فیزیک با هم عجین شده اند

اووووف
چه کردم من!

+البته نگاه شما موشکافانه است

ماه بانو یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 14:03

اره سرد میشه باز ولی من برف میخوام

برام دعا کن

ان شالله میاد

+خیرو خوشایند پیش بیاد واست

علیرضا جمعه 24 دی 1395 ساعت 08:47 http://rohesard.blogfa.com

سلام

اومدم بگم میام یواشکی میرماااااااا

به به سلامعلیکم
خسته میشید که
بازم بگید

ساحل آرام سه‌شنبه 21 دی 1395 ساعت 18:59 http://sahelearam5.mihanblog.com

قشنگ بود
خوبی شما؟

ممنونم

خوبم.شما خوبی؟خوش میگذره؟

دخی دارویی دوشنبه 20 دی 1395 ساعت 16:23 http://roksana79.blogfa.com/

پست قشنگی بود لایک مثل این که که میگن هر عملی یه عکس العملی داره باشه

به به دخی جان
ممنونم.بله

فاطمه شنبه 18 دی 1395 ساعت 10:39

سما چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت 22:16

عالی بود:)

ممنون از لطفت

شبنم چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت 12:56

تو دل کویر عجب سرسبزی داره!
عه لاله واژگون هم داره:)من فکر میکردم مال چهارمحال بختیاریه:))

لاله واژگون؟ فکر کنم چندجا داشته باشه
قدرت خدا

شبنم چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت 12:53

چه قشنگ بود پستت
تشبیه دعا به سرنوشت آب:)

ممنون
یادش بخیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد