مرهم بر زخم

کاری به کار غیر ندارم

که عاقبت

مرهم نهادنام تو

بر زخم کاری ام


قیصرامین پور



+اگه بخواهید با لوازم التحریر تو زندگی تون کار کنید، چه کار می کنید؟

یعنی کدوم از اونها تو زندگی واقعی تون کاربرد داره؟

مثلا من با پاک کنم امتحانات نهایی سوم دبیرستان رو پاک میکنم



ببین


راوی می گوید: امام حسن علیه السلام زمانی که نماز را برپا می داشتندزیباترین لباس را می پوشیدند، به حضرت عرض شد، ای پسررسول خدا چرا به هنگام نماز اینگونه لباس می پوشی؟حضرت فرمودند: به تحقیق خدا زیبا است و زیبائی را دوست می دارد. پس خود را برای پروردگارم می آرایم، چنانچه می فرماید: «به هنگام نماز و حضور در مساجد لباس زیبای خود را بپوشید» پس دوست دارم که بهترین لباسم را بپوشم.

(الحیاة، ج 5، ص 66)

پایگاه اطلاع رسانی حوزه

نظرات 12 + ارسال نظر
دخی دارویی پنج‌شنبه 18 آذر 1395 ساعت 09:46

اقا لوازم التحریراتون رو بدین به من
مخصوصا پاک کن همش گم میشه
مرسی اه

عی بابا

زمان ما به پاک کنمون نخ می بستیم و گردنمون می انداختیم

حسن یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 19:37

آپ که نکردی گفتیم ببینیم لوازم التحریر جدید چیزی کشف نکردن دانشمندا؟
تو مایه های جوهر نمک


چشم

شبنم یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 08:39

از خوشی زیاد یخ زدیم برفم نداشتیم دریغ از یه قطره باران

عی بابا

شبنم شنبه 6 آذر 1395 ساعت 21:49

خوش میگذره برف وعشق و زمستون ؟

به به شبنمی
به خوشی شما
منطقه ما برف اومد اما زمین ننشست
خوشی شما بیشتر بوده

ساحل آرام دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت 00:23 http://sahelearam5.mihanblog.com

من با پاک کن اشتباهاتمو پاک میکنم

خوب می کنی
طرح های زیبا بجاش بکشی
خوبی؟

جنیفر جمعه 28 آبان 1395 ساعت 00:51 http://davat-b-tanhaee.mihanblog.com

سلام ادیب جونم
سوال جالبی بود
من با پاک کن پاسخ برگ کنکورم رو پاک می کنم
گونیا هم که هیچوقت به کارم نیومد رو پرت میکنم دور

به به سلام جنیفرجان
کار خوبی می کنی.
اصلا اوناییکه که نمیخوایش همه رو بنداز دور

شبنم سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 08:21

ما نهایی هامون توکنکور اثر نداره پس چه کاریه پاکش کنم
اوم من بامداد با دست چپم کار میکنم اون طرف مغزمم کار بیفته شاید به جایی رسیدم :دی
این چینی ژاپنی ها هم چه استفاده هایی میکنن ازلوازمشون جلل خالق

اخه دیوار ذهنی ادم از خودش ، می ریزه. اون بد ه
بسی کار خوبیست
+واقعا! ببینم می تونم درستش کنم

حسن دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 07:25

آها
فقط لوازم التحریر؟

مواد لازم:
پاک کن، لاک غلط گیر، تراش و در نهایت مداد رنگی جهت زیبا نمودن صورت ظاهری امور
اگه گواش هم جزء لوازم التحریر میشه، اونم باشه

چون خیلی خط خطیه

بله
از همه اینها استفاده می کنی؟
خوبه

Sama یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 23:52

سلام
من مداد رنگی هامو خیلی دوست داشتم
ترجیح میدم تمام اتفاقات زندگیمو رنگ کنم تا خوشگل بشن

سلام
چه خوب میشه

حسن یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 21:58

خوبه کم مصرفی شما
فقط پاک کن اونم فقط سال سوم دبیرستان

پس ما باید جوهر نمک بریزیم روی کل زندگی
غیر از یه سری جاهاش

مثال زدم.وگرنه شاید مصرف پاک کنم بیشتر یا لوازم دیگه هم بخوام

فقط حق استفاده از لوازم التحریر دارید

یک خبرنگار یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 21:42 http://soozhenegar.blogfa.com/

سلام،
من با خودکارهای چهار رنگی که داشتم ...
می نویسم و می نویسم ...
برای خودم ...
مثل گذشته ...

...

سلام
چه خوب ...
بنویس

فاطمه یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 11:51

من ده سال اخیر زندگیمو پاک میکنم

پاک کن زیاد میخوای؟

مداد هم بردار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد