نور خدا

همین که تو باشی

برای

برانگیختن من


بعثت آخرین فرستاده ی خدا

حضرت محمّد(ص)

تهنیت


بخون


پیامبراکرم(ص):برترین ایمان آن است که بدانی خداوند همه جا با توست

(کنزل العمال، 66)

بیتوته


نظرات 11 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 02:44

همین پستتو گفتم دیگه. میدونستم با منی. یعنی من انقد انرژی زا و عزیز بودم خودم خبر نداشتم

آها.بله
اونکه بعله

دهه شصتی یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 12:00

بزودی از شما جلو میزنم

از عقل فقط چهار تا دندونشو داشتم که سه تاش قبلا نابود شدن؛
یه دونه مونده بود که اونم همین روزاست که ...

السابقون السابقون اولئک المقربون

بفرمایید
وفا نداره

دهه شصتی یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 09:33

بله
پیشاپیش تا نوروز 97 رو تبریک گفته بودم [خنده]

یادمه

جنیفر یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 01:04 http://davat-b-tanhaee.mihanblog.com

فاطمه جون من امروز یه چیزی کشف کردم
متوجه شدم بلاگ اسکای امکان نظر خصوصی نداره
اومدیم یکی خواست یه چیزی در گوشی بگه

آفرین
سوال خوبیه. میتونه در قسمت "تماس با من" پیغام بذاره یا اول نظرش بگه خصوصیه

جنیفر یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 00:57 http://davat-b-tanhaee.mihanblog.com

سلام
خوبی ادیب الممالک مجازستان
میگم هر چی دهه شصتی گفت منم میگم
خخخخ آخه با تاخیر اومدم

علیک سلام.شکر خدا
اختیار داریدعیدت مبارک

دهه شصتی شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 09:41

با تاخیر عید مبعث مبارک باشه

برای جبران این تاخیر، پیشاپیش اعیاد شعبانیه مبارک باد

کلاً ایام عید هتبریک.
چه زرنگ!اولین نفر هم شما تبریک عید نوروز گفتی؟نه؟

فاطمه جمعه 17 اردیبهشت 1395 ساعت 02:53

من؟میدنستم. مرسی عزیزم

سوالم یادم رفته

+

ساحل آرام پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1395 ساعت 23:00 http://sahelearam5.mihanblog.com

عیدت کلی مبارک

کلیییی مممنون

یک خبرنگار پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1395 ساعت 18:09 http://soozhenegar.ir/

سلام،
عید بر شما مبارک ...

با آرزوی بهترین ها برای شما ...
...

سلام
عید شماهم مبارک
ممنونم از لطفتون

سما پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1395 ساعت 09:20

سلام
خوبی؟!
مبعث مبارک :-)

به به سلام سماجان
ممنونم.شما خوبی؟
تبریک

شبنم چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 18:37

کاش عیدیمون یه چیز خییییلی خوب باشه ان شالله

آمیــــــــــــــــــــن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد