نگاه تو


رویایم را می کشم.


خیال ، با  توست


              به کشیدن

                       یا  کشتن...




امام کاظم علیه السلام : گناهان اندک را کم مشمارید ؛ زیرا همین گناهان اندک روى هم جمع مى گردند و زیاد مى شوند .

الأمالی للمفید : 157/8 .
وب کتابخانه احادیث شیعه  
ببین:
http://aftabnews.ir/fa/news/343681

نظرات 10 + ارسال نظر
دهه شصتی یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 18:23


امام فردا میاد




چی بپوشم؟

قبلا دخترا میگفتن

فاطمه یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 15:03

احوالات همنام جان؟

شکر خدا. تو چطور؟

ساحل آرام شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 22:24 http://sahelearam5.mihanblog.com

عکس شبیه فضا شده
چه حالی داشته عکاسش

خوشگله
خووو لابد حرفه اش بوده

علی رضا جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 09:19 http://rohesard.blogfa.com

سلام
حال شما خوبید خوشید
ما نیستیم خوش میگزره

سلامغافلگیرشدم.گوسفند نگرفتم
خوبم. شما خوبی؟
هعی.

دهه شصتی پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 11:41

آورین به این حدیث

ممنون از توجهت

جنیفر پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 00:21 http://davat-b-tanhaee.mihanblog.com

چون برآرم ز دل سوخته آوا من
زار نالم که دریغا ، که دریغا من
خود ندانم که مرا وایه بود یا نی
کس نپرسید که دارم چه تمنا من
گاه ز آوارگی و درد همی گردم
گردبادی یله در دامن صحرا من
گه فرو می برم از اندُه و نومیدی
سر به زیر پر اندیشه چو عنقا من
یا به کردار یکی نالهّ سرگردان
می سپارم ره این گمشده بیدا من
باز واپس نگرم خسته و فرسوده
سایه ای بینم ، همراه شده با من
تا ز جان من فرسوده چه می خواهد
این به خون برده ، بدین خیرگی ام دامن!؟
زی کجا پویی و آهنگِ که را داری
ها من -ای سایهّ سرگشتهّ من- ها من!؟
کیستم ؟ خسته نگاهی همه نومیدی
باز نایافته اسرار جهان را من
بر لبی پرسشی آسیمه سرم، و آن گاه
بازنشنیده بجز پاسخ بی جا من
باز با شهپر اندیشه برافرازم
بال بر کنگرهّ گنبد مینا من
باز با کشّی و تابندگی آویزم
همچو ناهید به دامان ثریا من
مه برآورده سپهرانه یکی خرگه
شب فرو هِشته پَرندینه یکی دامن
همه آسوده ز طوفان بلا ، و آن گاه
چنگ در دامن طوفان زده تنها من
هر نفس همچو یکی نای برون آرم
از دل خستهّ سودا زده آوا من مهرداد اوستا

هیچ نمی دانم چرا، من...

جنیفر پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 00:20 http://davat-b-tanhaee.mihanblog.com

سلام فاطمه جون
خوبی عزیزم
آخر هفته خوبی داشته باشی

سلام جنیفر عزیز
خوبم.
ممنون عزیز.برای شماهم

فاطمه دوشنبه 5 بهمن 1394 ساعت 12:29

بسی زیبا....

کشیدم:) نکشتم:)

بسی ممنون

شبنم یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 20:46

هعی شفق هم ندیدیم

هعـــــــــــی...

دهه شصتی یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 16:09

جمله اول رو خوندم می خواستم قبل ار خوندن بقیه متن، بنویسم: ای قاتل
بعد گفتم بذار بقیشو بنویسم شاید کشیدنه نه کُشتن

خوب شد ننوشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد